maandag 10 april 2023

Ben weer thuis .. second home

Zondagochtend vroeg was het .. de laatste dingen gedaan voordat mijn collega me kwam halen die moest werken om 7 uur en mocht lief meerijden. Om kwart voor 6 werd ik afgeleverd voor Vertrek 2 en na een hug en nog een bedankt naar de incheck. Lekker bij Sky prio vanwege medaillion status en zo mijn koffer kwijt. Hup naar boven en door security ook dat ging snel. Of nou ja tot de band waar alles op lag stuk ging en we naar een andere moesten.. En dan hmm ok liggen al 8 koffers te wachten op extra check en maar 1 gast die bezig was .. seriously. Na 15 minuten eindelijk door nadat i nog een keer gescanned had en niks mis was. Door de paspoort controle daar natuurlij ineens lange rij. en nou we zijn wakker de selfscan gaat open dan ook die snel door. Nu tijd zat dus rustig richting gate e20 deze keer en heb hier en daar contact met collega. Door omstandigheden kan ik van mijn lieve collega's en delta peeps een upgrade krijgen en ben heeeeeeeeelllll er blij. 6J voor 8 uur en 22 minuten, eigen suite waarbij de deur lekker dicht kan en heerlijk eten. Veel te veel maar yummie. Had blueberry crepes en vers fruit, croissantje kortom genoeg. Ondertussen war tv gekeken en maar eens dat lay-flat proberen. Wel heel erg flat maar heb denk ik wel een uurtje gepit. Eenmaal weer wakker tv aan en Violant Night gekeken. Stroopwafel erbij en een uur en een half voor de landing zeg maar kwam de lunch. Chickensandwich groot maar yum again. Zo daar is Atlanta en na dus een primavlucht ging de rest ook prima, geen rij om door douane te gaan maar ook voorbuitenlanders nog geen beambte beschikbaar en ineend mochten we met zijn allen richting 1 en was ook daar zo door.. Foto vraag en doei doei. Ok prima koffer dan maar die duurde wat langer maar ook die kwam gelukkig en weer doorgegeven en kijken waar ik heen moet .. A18 treintje in en bij A eruit. Daar bij de gate gaan zitten uurtje maar ondertussen waren ze bij die gate bezig allerlei Paas meuk aan het neerzetten, speeltjes snoepjes koekjes enz.. En je kon alles meenemen zakje vullen en gaan. Maar niet gedaan wel een koekje gekregen envoor ik ging boarden nog een koekje mee. Volle vlucht en we gingen op tijd weg en waren4 minuten voor de verwachten op Orlando. Paasmazzel allemaal zo smooth. Koffer en dan naar Hertz. ok het is druk.. o ja het is Paas. Nou ja maar eens kijken ok allemaal econmy auto's geen SUV. Kwam er een gast aanrijden met een economy dus ik vraag waar zijn de SUV's .. no english..ok GMC o yeah yeah en loopt weg ..Zie ik daar in mijn ooghoek een zwarte SUV aanrijden en geparkeerd worden.. Snel die kant op .. Ford Edge ik zeg kan ik mee nemen. no english..wth. Nou joh jij loopt weg dus zal wel goed zijn. Staat er nog een gast die al zijn spullen al in een andere auto had gezet dus ik doe de achterklep open.. O neem jij die ik zeg ja .. droop maar af naar zijn andere auto .. hahah don't mess with my luck. Dan is het zo druk dat het file rijden is naar de uitgang. Ook dat viel uiteindelijk meeen dus kon de reis naar het Hyatt beginnen. En prima kamer gehad op dit moment we gaan het zien haha. O ja het was paas he dus alles dicht behalve de Walmart maar de zat ff niet zo dichtbij dus maar wat gehaald bij Shake Shacken ondertussen Monique geappt wanneer ze de boodschappen wilde. Nou zo snel mogelijk dus na eten spullen opgehaald en die kant op. Lekker gekletst boodschappen afgegeven en mijn spullen meegenomen en we gaan nog ergens in ieder geval wat eten en .. Naar hotel weer en toen kreeg ik het slot van de kamer niet dicht. Maar naar beneden en niet veel later stond er een maintenance meneer die heeft alles weer gefixed voorlopig lol. Slapen en nu dan wakker en blog gedaan. alle fotos stonden op telefoon dus die staan op facebook en dus een text blog. Komende dagen komt het goed hoor haha .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Day at EPCOT

vanochtend ging de wekker om even voor 7 want vandaag staat EPCOT op het programma. Vanwege Guardians of the GAlaxy, dat is een nieuwe attra...