woensdag 12 april 2023

Disney dagje

Zo had ik vandaag toch een Disney dag en wilde op tijd daar zijn 9 uur ging Hllywood Studios open voor iedereen dus op tijd wakker en weg. Om kwart voor 9 aangekomen en na 25 dollar betalen op naar de ingang en stond redelijk vooraan top. Eenmaal binnen gelijk maar richting Star Wars en naar Rise ook al was de wachttijd 135 minuten dat was 1 van de dingen die ik echt wilde doen. Ergens halverwege moest ik toch ff naar de wc en dat kon gelukkig en laat ik misschien nog een beetje easter luck hebben want na de plasserette vroeg de castmember of ik terug naar mijn groep wilde of .. ik ben alleen nou dan mooi dan breng ik je naar het eind van de wachtrij.. Denk dat me dat wel vele minuten heeft gescheelt. Muchos Gracias.
Na Rise verder gelopen en naar Toy story Mania en daar in de rij en dat was iets van 90 minuten en was beste van de karretjes altijd leuk
Tijd voor lunch want dat is wel ff nodig en ben naar ABC commissary een Buffalo Chicken grilled cheese.
Ben naar de uitgang gelopen en met de skyliner naar EPCOT gegaan.. daar eigenlijk winkeltjes gekeken en een rondje gedaan
Skyliner weer in en onderweg terug naar Hollywood Studios. Eenmaal daar de vraag wat ga ik doen.. nog een keer studios in of 1 van de andere parken.. hmm het is prima weer voor een Safari dus naar Animal Kingdom. Dus de auto mee en onderweg ook daar een redlijke prima plekje en naar binnen.. eerst 120 minuten in de rij voor Avatar of naar Kilimanjaro Safari 50 minuten.. doe die maar
En ja met dit weer waren meneer en mervrouw Leeuw gewoon wakker en liepen lekker rond.. maar ja it's a bumpy ride dus pics hmm Dan door naar Avatar want die wil ik ook echt doen. 105 minuten nog maar. Ergens halverwege had iemand achter me gezien wat mijn screensaver op de telefoon was en kwamen we aan de praat over Supernatural hij was er ook helemaal gek van. En vanuit daar lekker gekletst met hem, zijn vrouw en zoon over disney en kosten enz dus was het wachten snel voorbij en ook deze blijft gewoon mega gaaf
Nou is het echt wel genoeg ik doe MAgic Kingdom gewoon morgen want de voetjes zijn klaar met wachten, lopen is prima staan niet. Dus via de winkeltje naar de auot gelopen en terugnaar het hotel. Blog doen en maar slapen want morgen nog een drukke loop en wachtrij dag. En bedankt nog steeds voor het meelezen ook al is het nu moeilijker om te vinden

2 opmerkingen:

  1. Wat een volle dag disney Kim, heerlijk! En inderdaad, dat continue staan is vaak meer belastend dan wanneer je kunt lopen. Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tjonge Kim, wat goed van je dat lopen. Respecht voor het geduld om te wachten. Met praterij kom je idd de tijd beter door. Veel plezier in Magic Kingdom.

    BeantwoordenVerwijderen

Day at EPCOT

vanochtend ging de wekker om even voor 7 want vandaag staat EPCOT op het programma. Vanwege Guardians of the GAlaxy, dat is een nieuwe attra...