donderdag 13 april 2023

En nog een Disney dagje

Vandaag stond Magic Kingdom op de reservering en ook nu was ik vroeg wakker ff voor 6 deze keerodat ik een ontbijtje kan doen en om 8 uur zat ik weer in de auto richting Magic Kingdom waar ik ergens half 9 aankwam en voor 25 dollar weer mocht parkeren. Lopend naar de monorail en niet veel later kon ik naar binnen en ben eerst richting Adventureland gelopen helaas was pirates nog niet open dus in de rij voor Jungle cruise die ongeveer 45 minuten duurde
De volgende dan Haunted Mansion 20 minuten in de app.. yeah not werd een uur maar ja so be it.. Next Seaven Dwarfs ok staat op 105 minuten maar ja wil hem toch doen dus in de rij. pff eindelijk aan de beurt en gaan . komen we in het stukje waar ze in de mijn zijn en floep muziek uit en anamatronics doen niet .. hmm ok ride gaat gewoon door dus ok.. tot aan de lift hill boven op gekomen ging deze niet verder.. serieus. Werd er omgeroepen we hebben wat problemen blijf zitten we gaan zo door. Eh ja tuurlijk blijf ik zitten want met die lapbar kan ik nergens heen. zit niet fijn zo achterover maar het is te doen lol. 10 minuten later ja hoor we gaan over tot evacueren blijf zitten we komen eraan. paar minuten later ja hoor stuk of 6 Castmembers die eerst zorgde dat de karretjes niet meer zouden swingen en met rij 1 zouden ze starten en ik zat natuurlijk op 10 de achterste. Maar het ging snel alleen is het zo schuin achterover uitstappen nou niet echt fijn maar heelhuids gered en naar beneden langs de "werkende" dwergen en zzo naar buiten alwaar we een lightning lane (fastpas) kregen voor 1 attractie. ff wat eten dat werd een cream cheese pretzel en wat drinken en even kijken wat to do next..alles nog wel met een lange wachtrij of niet perse iets wat ik echt wilde doen dus richting uitgang. O ja had wel een plekje in de virtual queue voor Tron bemachtigd .. nummer 135 en ze waren nu om 1 uur bezig met groep 42 tot 52 dus had nog wel even. En had om half 6 een afspraak staan om wat te eten met Hannie en Wim bij Longhorn te Rolling oaks en weet dat daar ook wat leuke winkels zitten dus die kant vastop. lekker rondgesnuffeld en wat dingen meegenomen en niet veel later naar Longhorn gereden waar ook Hannie en Wim aankwamen. Konden gelijk aan tafel omdat Hannie zo handig was geweest om een soort van reservering te maken. Lekker zitten kletsen en gegeten, daarna gedag gezegd wie weet tot en zij gingen nog naar Margaritaville en ik ging terug naar Magic Kingdom want ik ga gewoon Tron doen. Eerst de fastpas gedaan en de seaven dwarfs die nu gewoon bleef doen en vond hem eigenlijk wat kort was het vergeten hij is leuk maar zou niet zomaar nog een keer anderhalf uur in de rij staan. De boardinggroepen kwamen steeds dichterbij de 135 dus gewoon die kant op en lekker rondkijken en fot maken enz
Wauw wat is die gaaf echt. Nu maar naar deuitgang want het zal wel druk zijn en idd maar het gaat lekker snel met de monorail en ik loop wel naar de auto want die staat niet zo heel ver. Ben ook zo thuis al is bij disney wel op de andere weg een aardig ongeluk gebeurd. Eenmaal thuis .. blog en slapen maar morgen wat rustiger aan maar zeker denk ik wel Seaworld

2 opmerkingen:

  1. Disney is prachtig, maar die enorme wachttijden.... dan doet de prijs (bij mij) toch wat pijn.
    Maar je hebt weer een enerverende maar leuke dag gehad!

    BeantwoordenVerwijderen

Day at EPCOT

vanochtend ging de wekker om even voor 7 want vandaag staat EPCOT op het programma. Vanwege Guardians of the GAlaxy, dat is een nieuwe attra...