zondag 26 november 2023

Zondagje

vanochtend lekker vroeg op en was om kwart voor 8 in windermere voor de laaatste F1 race van het jaar. Abu Dhabi en wat een mega seizoen dan weer uiteindelijk voor Max. 19 wins, 1000 rondes aan kop enz enz. de race zelf was wel beetje saai maar het was ff gezellig om te bekijken. Na de race weer terug naar het hotel en eerst nog even langs een Ross en een Marshall. even relaxen in het hotel en beneven naar Seaworld geweest. het weer was niet zo best..regen maar het was goed te doen.
heb nog wat gestruint in het park maar ben weer onderweg gegaan .. was onderweg naar een tj en toen bedacht ik o kan ook naar disney springs gaan .. maar ne toch naar tj bij Margaritaville. Rij het terrein op en daar is een stuk afgesloten voor kerst gedoe en ik zie iemand foto's maken en denk die ken ik. Iemand die ik al heeel lang niet meer gezien heb, Chris stond foto's van de boom te maken .. heb de auto geparkeerd en even gedag gezegd, hij zag er goed uit ging ook goed had alleen heel druk met werk. Grappig dat ik bedenk dat ik hier heen ga en ineens iemand zie die al jaren niet gezien heb. meant to be. nog even shoppen en weer naar het hotel .. blog bijwerken en morgen weer een nieuwe dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Day at EPCOT

vanochtend ging de wekker om even voor 7 want vandaag staat EPCOT op het programma. Vanwege Guardians of the GAlaxy, dat is een nieuwe attra...