zondag 16 april 2023

Doe toch nog maar een zwart witte dag

Vandaag nette mensen voor me gehad lol.. Moest er uiteindelijk wel om lachen. Vanochtend ook weer rustig aan gedaan maar om hal10 ofzo was ik in Seaworld, eerst maar eens naar Guest Services want ik kan via de kiosk niet de benefits krijgen of nou ja hij scanned niet eens mijn pas. Dus met drie kaartjes 1 van 10 bucks te spenderen in het park, 1 free food tray voor de Sealions en 2 gratis Seven sees samples. Dus lunch en dinner is geregeld Eerst maar eens naar Sea lion and Otter show.. die heb ik via Live gedaan vind hem altijd wel grappig en foto's geven dat meestal niet echt aan. Dan door naar shamu .. of nou ja Orca Encounter nu en het zijn toch de leukste eigenlijk wel maar alle drie de shows waren met wat moeilijkheden want eerst wilde de heren niet die keken liever naar de dames. Ja teenagers he lol. Later ook dames wat dingen ach het was gewoon leuk om te zien en uitleg te krijgen.
Na de laatste show naar de uitgang even de winkel in want had wat dingen pakage pickup gedaan en moest nog mijn 10 buck opmaken maar dat is gelukt . Op naar de Wawa voor wat te drinken voor de auto .. En zelf wat dingen gehaald. Naar hotel en vandaag maar eens op tijd naar bed en morgen denk ochtendje Busch en daarna shoppen in Lakeland en weer rihting huis en ook dit keer niet laat maken . Maar kan altijd veranderen . ga het meemaken. Komende dagen geen black and white denk ik in ieder geval

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk weekend zo. En ja alles kan en niks moet.Dat is vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer heerlijk genoten met gelukkig nette mensen voor je🤣.

    Veel plezier met de andere plannen!

    BeantwoordenVerwijderen

Day at EPCOT

vanochtend ging de wekker om even voor 7 want vandaag staat EPCOT op het programma. Vanwege Guardians of the GAlaxy, dat is een nieuwe attra...