maandag 17 april 2023

Beetje Busch Gardens beetje shoppen

Lekker rustig aangedaan vandaag ... Busch ging om 10 uur open en het regende en donderde verschrikkelijk. Eerst kijken of de bui de goede kant op gaat en het in Tampa straks droog is. En jahoor de verwahcting is van wel dus in de regen de I4 op en gaat prima wel druk maar weinig ongelukken zeg maar. Om ff over half 11 was ik bij Busch en door het weer was het nog niet druk, das mooi en als het niet zo warm is is het ook beter te doen. Even de photo key gedaan kan ik een heel jaar ride foto's enz krijgen en andere foto's die in de parken gemaakt worden. Helaas niet meer bij de Lori's dus die moet ik zelf maar maken. EErst kijken bij Iron Gwazi jammer die had technische problemen. Ondertussen had ik nog met Gerrie contact over wat dingen dus ook die weer bijgekletst en dan maar door naar die vogeltjes Wel de foto's met de telefoon gemaakt en die vallen op de een of andere manier klein uit als ik ze op een externe schijf opsla. Ze staan op FB in ieder geval lol Nog even wat gegeten bij de Passmember lounge en daarna naar de auto gegaan de temperatuur loopt weer op en er waren verder geen dieren te zien helaas. Wilde bij Lakeland snuffelen. Voordat ik weg ging ben ik nog met mijn nichtje naar een Disney beurs geweest in Vught en kwamen aan de praat met andere en zij kwamen net terug uit Orlando en gaven me een adres bij de Lakeland Square Mall een Antigue Mall https://antiqueslakeland.com/ Met heel veel meuk maar heel veel leuke Disney dingen en andere antique. Dus ja er is wat meegegaan. Daarna even de Mall gedaan en de stripmall er tegenover. Ook dat weer gehad en door naar Posner Park en daar rondgesnuffeld. Eenmaal terug in het hotel vast de tweede koffer wat dingen ingedaan die gewoon mee moeten naar huis en niet nu nodig zijn. Altijd even kijken wat er aan ruimte is.. je weet nooit. Morgen geen idee making it up as i go Toch nog ff wat fotos van vorige week .. ze zijn gewoon te leuk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Day at EPCOT

vanochtend ging de wekker om even voor 7 want vandaag staat EPCOT op het programma. Vanwege Guardians of the GAlaxy, dat is een nieuwe attra...