donderdag 20 april 2023

Laatste volle dag en dat is natuurlijk Seaworld

Heel erg rustig opgestaan en nog even met mijn zus contact gehad, ze was mijn katten aan het verzorgen en eindelijk kwam Jack de schuwe kat bij haar knuffelen. Altijd hetzelfde als ik bijna teug kom komt hij eindelijk knuffels halen. Maar ja so be it. Ben eerst nog even ook naar de Florida Mall geweest had wat weg laten hangen bij Torrid en kon vandaag mijn hot cash gebruiken. Dus scheelde weer geld voor elke 50 dollar die je besteed krijg je 25 dollar korting. Nu is het echt over met kopen en de koffers zijn gepakt. Om half 12 was ik in Seaworld en direct naar Shamu voor de 12 uur show, lekker gelemaal bovenin gezetten zodat ik kon staan en alles prima kon zien.
De boys begonnen en eindigden ook want na het eerste segment gingen ze lekker rond zwemmen en bij de ladies langs .. lol zijn wel de leukste lekker doen waar ze zin in hebben. Uiteindelijk hebben ze nog iedereen nat gesplashed en Trua de 17 jarige is inmiddels 8000 pond en gaat zijn opa Tilikum achterna.. Komt ook al tot aan de handicap zone.
Even wat gegeten en rustig aan weer terug naar Shamu.. om 3.30 begon de volgende en die heb ik facebook live gedaan en het ging allemaal goed. Dolfijnen daarna ook die Facebook Live. Even een passmember Earth button halen en nogeven snuffelen maar niks gekocht. Lekker naar de passmember lounge want ik kon bijna inchecken voor de vlucht van morgen. Dat ging allemaal prima en nog even lekker gerelaxed alvorens ik weer terug liep naar what else shamu.
Op naar het hotel voor de laatste spullen in de koffer te krijgen en wat er hier blijft bij mijn kofferlogeeradres lol. Eerst nog wat regelen bij de receptie en dat allemaal geregeld en naar de kamer .. ehm maar weer terug naar beneden want de kaart doet het niet meer. Iemand mee met een skeleton key maar ook die deed het niet. lekker dan batterij op. ze heeft gelijk maintenance gebeld en die kwam gelukkig snel maar toch ff k. u. t zeg maar. Laatste blog in orlando maken en morgen om 18.07 de lucht in richtng Detroit en dan om 10 uur door naar Amsterdam. Zaterdag weer thuis en dan maar weer aftellen naar de volgende. Zal nog een laatste dag online zetten van de reisdag. Bedankt voor het meelezen en de leuke opmerkingen

1 opmerking:

  1. Zo heb ff moeten bijlezen. Bij jouw live was ik helaas werken. Grr. Maar goed tis niet anders. Heerlijk die ondeugende whales. Ja en Trua oefende als baby en peuter ook al. Weet je nog de de dode bomen bij de underwater viewing😅. Alvast een fijne rustige terugreis. Wat heb je gekocht bij die antiekzaal. Vraag voor een vriend

    BeantwoordenVerwijderen

Day at EPCOT

vanochtend ging de wekker om even voor 7 want vandaag staat EPCOT op het programma. Vanwege Guardians of the GAlaxy, dat is een nieuwe attra...